جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۸:۴۸

تمدید مهلت ارسال مقالات همایش صنایع دریایی

باشگاه خبری فراساحل: کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی از تمدید مهلت دریافت مقالات این دوره برای آخرین بار تا پایان روز جمعه 15 مردادماه 1395خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، بنابر اعلام کمیته علمی هجدهمین همایش صنایع دریایی، با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‏ها و مراکز آموزشی دریایی و درخواست استادان و دانشجویان، مهلت دریافت مقالات برای آخرین بار تا پایان روز جمعه 15 مردادماه 1395 تمدید شد و پس از آن، امکان تمدید وجود نخواهد داشت.


این کمیته از کارشناسان، متخصصان و دانشگاهیان خواست برای ثبت نام و ارسال مقالات خود از طریق سایت  www.miciran.ir اقدام کنند. گفتنی است، مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استانداردها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فراساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی محورهای این همایش را شامل می‏‌شود.



  کد خبر : 1976
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :